Jarní/letní outfity - v rámci hubnoucího minimalismu

Počasí velí "odhalte se, jestli se nechcete upéct". Vždycky tohle období snáším hodně špatně, jelikož se odhaluju vážně nerada, ale co se dá dělat, když člověk nechce mít propocené tričko a zapařený zadek.
Ostychu z odhalených ramen jsem se zbavila už minulý rok, teď ještě zbývá nebát se odhalit nohy. Zatím jsem se neodhodlala a ke všemu nosím černé silonky.


Tuhle černou asymetrickou sukni jsem si koupila asi před dvěma lety v C&A a moc ji nenosila, protože přece jen je taková extravagantní, že. Ale jak jsem teď zhubla, zvýšilo se mi sebevědomí a už se v ní necítím tak nepatřičně, spíš naopak! Jedinou nevýhodou je, že po tom dlouhém zadním cípu si trochu šlapu, ale to se snad podá. Výhodou je, že se k ní hodí tričko jakékoli barvy nebo výrazný šperk (na téhle fotce mám černé tílko z Lidlu).


Vínovou áčkovou sukni jsem koupila v zimě v C&A a myslím, že se dá nosit v kterémkoli ročním období (i když do horka úplně ideální není, protože je ze silnějšího materiálu). Barevně se nedá moc kombinovat, takže ji vždycky doplním černým tílkem/tričkem/svetrem. Černou mám ze všeho nejradši pro její univerzálnost - hodí se na rock, metal, pohřeb, prostě kamkoli (to byl vtip).


Když černé tričko z Lidlu, tak i červené tričko z Lidlu :-) Moje nejvíce nošená sukýnka, kterou mi babička bude už podruhé zužovat (nejdřív z XL na L a teď na M). Je v pase na gumu, takže je dost pohodlná, délkově ke kolenům, materiálově taková univerzální - nosila jsem ji i v letních parnech.


Když se trochu ochladí, třeba i sprchne, můžu vytáhnout svoje oblíbené červené šaty s dlouhým rukávem (F&F) a koženkovou budnu z Takka. Výhodou těhle šatů je, že jsou krásně strečové - nosila jsem je s velikostí 46/48, nosím je i teď s velikostí 42/44.


Černá pouzdrovka (F&F), červené puntíčkaté tričko (C&A) a nové teplákové sáčko, které jsem si koupila v sekáči za 130 korun, protože jsem si vyrazila ven jen v tílku a ono začlo pršet a mně byla hrozná zima.


A jako poslední na řadu přijdou nově koupené sukně z Lidlu - řerná a královsky modrá. Jsou dlouhé, splývavé, vzdušné - na léto ideální. Jen jsem si mohla koupit o číslo větší (koupila jsem si M).

Pár slov na závěr

Možná vám přijdou moje "outfity" trochu nudné, jednotvárné, nezajímavé, a to jak barevně, tak stylově. Možná jste si taky všimli toho, že mám pořád jednu a tu samou kabelku a střídám dvoje boty (jedny jsou zimní/podzimní a druhé tenisky). Je to proto, že bych ráda šla cestou jednoduchosti a snadné kombinovatelnosti. Už jsem unavená z toho všeho nakupování, kombinování a vymýšlení, "co si dneska vezmu na sebe"? Kvůli opakovanému hubnutí a tloustnutí jsem měnila šatník několikrát, utratila spoustu peněz za oblečení, strávila spoustu času tříděním oblečení a jeho likvidací. A nakonec se viděla na fotkách a stejně jsem se sobě nelíbila. Už to tak nechci.

Chci sáhnout po tričku, na které mám právě náladu a mít k němu vhodný spodek. Nemuset řešit kabelku a boty. Pro ozvláštnění přidat nějaký výrazný šperk. Chci vypadat hezky, cítit se dobře, ale nestrávit nad tím půl dne.

Jak to máte s oblečením vy? Máte hodně kousků, nebo míň? Máte pořád pocit, že nemáte co na sebe? Nakupujete rádi?

Oblíbené příspěvky