Moje obědy

V návaznosti na článek "Moje snídaně a večeře" bych ráda představila i svoje obědy. I když to je moje jediné teplé jídlo během dne, většinou ho docela odfláknu. Když pracuju z domova, jsem tak zabraná do práce, že se mi nechce nic vyvařovat, často proto sáhnu po nějaké své ověřené klasice. Třeba vařené brambory a tuňák s kukuřicí. Anebo těstoviny s domácí rajčatovou omáčkou. Nebo taky rýže s mraženou zeleninou. Opět se snažím, aby jídlo obsahovalo nějakou zeleninu, zdravější sacharidy (rýže basmati, pohankové těstoviny, žitné těstoviny) a bílkoviny (sýr, maso).




Když jedu do města, stavím se nejradši ve vegetariánském bistru Dhaba beas, kde si dám většinou rýži s nějakou omáčkou, zeleninový salát a klíčky. Tady na fotce jsou zrovna jejich brambory se zeleninou a zeleninový karbanátek.


Nejproblematičtější jsou z obědového hlediska víkendy a dovolené, protože můj milý je masožravec a jeho jídlo musí být založeno na mase. Moje jídlo je naopak založené na nějakých sacharidech se zeleninou. Nejvíc se shodneme na vietnamské kuchyni, kterou přítel rád vaří, nebo na kterou si občas zajdeme.



 Poslední dobou se taky inspiruju v kuchařkách Břicháče Toma. Recepty uspokojí jak mě, tak přítele.



A tady jsou fotky nějakých dalších jídel:





Komentáře

Oblíbené příspěvky