Moje snídaně a večeře

Už dlouho jsem se chystala připravit nějaký speciální článek o tom, co vlastně celé dny jím. Pořád jsem ale narážela na to, že můj jídelníček není vůbec pestrý. Koho by to tedy mohlo inspirovat? Možná právě ty, kteří mají stejný problém - nebaví je pořád vymýšlet něco nového a myslí si, že kvůli tomu nemůžou být zdraví a hubení. Ale prdlajs! Můžou. Všechno je to hlavně o vyváženosti, pestrost je důležitá pro instagram ;-)

Spousta lidí, kteří se zajímají o výživu, by nejspíš odsoudili, že jím pšeničné pečivo. Je to přece to největší zlo ever! Ale mně to čistě žitné prostě nechutná, takže ho jíst nebudu. Asi by se jim nelíbilo ani to, že jím pečivo a ostatní sacharidy i večer. To je jejich problém. Já bych prostě jinak měla hlad.

I přes to všechno jsem za rok zhubla 15 kilo a můžu se pyšnit tím, že jsem se v jídle neomezovala a nemusela si zvykat na něco, co mi nechutná. Takže možná to bude inspirace pro vás, kteří nehodláte respektovat "zažitá" pravidla zdravého stravování (která se mimochodem každého půl roku mění).

Jak můžete vidět na fotkách níže, mou nejčastější snídaní/večeří je nějaké pšenično-žitné pečivo, lehce máznuté máslem (ne margarínem!), šunka s více jak 90 % masa, sýr, ZELENINA a občas vajíčko.















Komentáře

Oblíbené příspěvky