Slavnostní otevření poradny Ne hladu - něco jako reportáž

Už je to nějaký ten pátek, co jsem vám slíbila článek o tom, jak jsem byla na slavnostním otevření poradny Ne hladu. A je to konečně tady - konečně jsem se k tomu dostala 😊



Začnu tedy pěkně od začátku...

Jednoho krásného dne jsem našla ve svých zprávách na vinted.cz zprávu od Andy a Verči, dvou mladých sympatických nutričních terapeutek. Zvaly mě na slavnostní otevření své poradny a nabídly mi sestavení jídelníčku na míru. Taková nabídka se neodmítá, a tak jsem souhlasila (i když jsem měla plno starostí s doděláváním diplomky) a příští týden vyrazila na setkání s naprosto cizími lidmi (což je pro mě - úzkostného tračníkovce - velká výzva).

Poradna se nachází blízko metra Hradčanská, a pokud nejste ještě větší antitalenti na orientaci v prostoru, než jsem já (což snad nemůže být nikdo), tak za pomocí google maps musíte poradnu jednoduše najít. Jistě vás (stejně jako mě) zaujme zvonek, na kterém je obrázek veselého prasátka a nápis "klobáskárna" - ačkoli se nejedná o záměr, musím říct, že mi to přijde opravdu stylové 😅

Na setkání jsem přišla jako první, a tak jsem se mohla seznámit jak s holkama (nutričníma terapeutkama), tak s prostředím. Prostředí je opravdu moc sympatické (a holky samozřejmě taky). Poradna sestává ze dvou místností - jedna je určena ke konzultacím, je tam i měřící přístroj InBody; ve druhé je velký stůl a židle - tahle místnost bude sloužit k pořádání různých tématických seminářů.

Úzkostný tračníkovec ve mně si musí postěžovat na záchod. Vchází se na něj totiž právě z té velké "seminářové" místnosti, takže pokud jste na semináři a potřebujete si odskočit, tak z té místnosti vlezete hned na záchod a ze záchoda vylezete hned mezi lidi. Pro "normální lidi" je to něco absolutně nepodstatného, ale pro nás tračníkovce je to dost nepříjemné (tračníkovci jistě potvrdí).

Ale zpátky k tématu. Protože jsem na akci dorazila první, byla jsem jako první změřena na přístroji BodyIn, který měří poměr tuků, svalů, vody atd. v těle. Vypočítává taky BMI a jiné pro hubnutí podstatné informace. Jak už jsem se možná zmiňovala v předchozím článku, vyšlo mi, že mám svaly v normě (tzn. dostatek svalů), vodu na horní hranici "normality" a 23 kilo tuku navíc. Pokud budete mít zájem, můžu své výsledky z BodyIn vyfotit a trochu je popsat, abyste viděly, co všechno se z toho dá vyčíst, a jak na tom jsem.

Když už do poradny dorazila většina hostů, začala se postupně probírat jednotlivá témata, která byla na programu. Mluvili jsme o prospěšnosti mléka a mléčných výrobků, kritizovali cukr a sladidla obecně, vyvraceli démonizaci lepku... Bylo toho hodně a popravdě řečeno už si toho moc nepamatuju 😅 V paměti mi utkvěl především čekankový sirup, který je podle Andy nejméně škodlivým sladidlem, protože obsahuje velké množství vlákniny.

Holky taky říkaly, že by rády pořádaly tématické semináře, kde by účastníky informovaly o konkrétních oblastech výživy (například výživa při redukci, sportu, těhotenství atd.). Tenhle nápad se mi moc líbí :-)

Pokud by měl tenhle článek být skutečnou reportáží, asi bych měla napsat, kdo všechno se akce účastnil (vidíte na fotkách) a jaké občerstvení bylo k dispozici (vidíte na fotkách). Tenhle článek ale skutečnou reportáží není, takže kdybyste chtěli víc informací, ptejte se v komentářích 😉

Pro mě je teď důležité hlavně to, že jsem si celý týden psala svůj současný jídelníček, poslala ho Andy a v pátek jdu do poradny, aby mi k němu něco řekla, případně mě znova změřila na InBody (myslím, že jsem asi kilo, dvě ztloustla 😒). Pak už snad konečně dostanu svůj jídelníček, podle kterého se budu následující měsíce stravovat a postupně zhubnu 20 kilo a dostanu se na vysněnou váhu 70 kilo. Pak budu hrozně sexy a všichni chlapi po mně budou šílet. Ale já budu hodná, věrná holka a Kobliha na mě bude pyšný.

To je dost dobrý plán, co říkáte? 😅

Ale ještě v úterý mě čekají ty obávané státnice, tak na mě prosím myslete.

***

Fotky jsou se svolením zapůjčené od Ne hladu.


Komentáře

Oblíbené příspěvky