Co mě inspiruje

Každý má nějaký svůj vzor, svou oblast zájmu, kterou sleduje a která ho motivuje. Říkala jsem si, že by bylo fajn udělat si takový seznam - pro sebe, abych měla takové shrnutí, a pro vás - jako inspiraci. Takže jdeme na to!

Psychosomatika

Přijde mi hrozně smutné, že tolik inteligentní lidí buďto na psychosomatiku nevěří, nebo o ni neví. Přitom stačí trocha selského rozumu, vrátit se pár desítek let zpátky, zeptat se babičky a léčíte se "psychosomaticky". To až dnešní moderní doba hledající co nejrychlejší řešení udělala ze všech zdravotních neduhů nepřítele číslo 1. Přitom nemoc je signálem toho, že něco ve svém životě děláme špatně, ať už je to přehnané životní tempo, málo odpočinku, nezdravá strava nebo špatné mezildské vztahy. Ale farmaceutické firmy hlásí, že na vše se najde lék, tak si ho rychle kupte, a nejlépe preventivně!

V oblasti psychosomatiky mě nejvíc ovlivnil:

- Doktor Jan Hnízdil (kniha Mým marodům)

- Poradkyně Soňa z klubu Energy (energy.sk)

- kniha Nemoc jako symbol (autor Rüdiger Dahlke)

- kniha o makrobiotice a psychosomatice Dva roky bez prázdnin (autor Jan Jícha)

- kniha Zbavte se svých kil bolesti (autorka Doreen Virtue)

Zajímavá videa:

https://www.youtube.com/watch?v=E_d-WQWdssM
https://www.youtube.com/watch?v=_-Nbp4zqPJ8
https://www.youtube.com/watch?v=4lxJoTugGDw

Zdravé stravování místo diet

Protože nevěřím dietám, našla jsem si několik zdrojů inspirace pro zdravé, ale chutné stravování.

- Blogerka Hanka Patáková: https://www.facebook.com/FashionModaADoplnky

- veganství, vitariánství, paleo (skupiny na facebooku)

- film Tlustí, nemocní a skoro mrtví

- Břicháč Tom

- pořad Jste to, co jíte

Alternativní medicína, ezo, seberozvoj

Když moderní medicína nepomohla, hledala jsem jinde a našla jsem. Začalo to TČM, šlo to přes bachovky, až jsem se dostala do čarodějnického obchodu. Trošku se děsím toho, co ještě zkusím a čemu uvěřím, protože už teď na mě někteří mí blízcí koukají jako na blázna (s nepochopením se setkali hlavně konstelace).

- klub Energy (zmodernizovaná tradiční čínská medicína) - Bachovy esence

- Bachovy esence (plánuju je začít míchat sama)

- Rodinné konstelace (u paní Peškové naživo nebo kniha Jana Bílého)

- Olejíčky Anna Riva z čarodějnického obchodu

- Benodis (pan jasnovidec :-))

- kniha Musela jsem zemřít (autorka Anita Moorjani)

- kniha Vědomé snění (autor Robert Moss)

- kniha Pozemští andělé (autorka Doreen Virtue)

- ženské kruhy u Kláry Atexy Jirouskové (http://www.letacek.cz/poradatel/888)

- kurz 30 dní přítomnosti u Joshiho (http://www.zivotvpritomnosti.cz/clanky/tag/joshi/)

- kniha Čtyři dohody (Don Miguel Ruiz)
- Jarda Dušek (jako osobnost sám o sobě + divadelní představení Čtyři dohody a jeho kniha Pobyt ve tmě)

- lidé kolem mě, kteří jsou 1) taky tak trochu jiní (Zuzka ze školy, Zuzka z práce), 2) normální, ale snaží se mě chápat (přítel Martin, kamarádka Nela), a se kterými můžu svoje poznatky sdílet

- čajové festivaly pana Čajomíra

Co mě láká, ale zatím jsem to nezkusila 

- terapie hlubokým dotekem

- festival Evolution

Komentáře

Oblíbené příspěvky