Slané ňamky ze zdravé výživy - recenze

Nedávno jsem při svačení zjistila, že většinu mých svačin tvoří sladké potraviny (tyčinky ze zdravé výživy, ovoce, sojová mlíčka, jogurtové nápoje), tak jsem si řekla, že se podívám do svého oblíbeného obchůdku se zdravou výživou na nějaké slané pochutiny. Kupodivu jich tam měli fůru a za velmi příznivé ceny (od 15 do 30 korun, jen výjimečně stálo něco 40 korun a víc).


Celý tenhle nákup mě stál cca 200 korun

1) Amarantové křupky s příchutí rajče-bazalka
Tyhle křupky za 16 korun jsou pro mě číslo jedna v tomhle nákupu! Za málo peněz hodně muziky - je jich hodně (80 gramů), na sváču jsem spořádala asi půlku balení. Skvěle křupou a příchuť rajče-bazalka je fakt mňamózní :-) A amarant je navíc prej zdravej :-)

2) Česnekové krekry z celozrnné mouky

Stejně jako na předchozí ňamce si i na téhle pochutnal můj přítel, který tvrdí, že většina zdravých věcí ze zdravé výživy nechutná dobře. Jak píše výrobce: Krekry jsou vyrobeny z čistě celozrnné mouky a extra panenského olivového oleje, ochuceny sušeným česnekem, majoránkou a lehce osoleny mořskou solí ze Středozemního moře, a navíc jsou bio, takže v rámci možností zdravé budou :-) A chutné taky. Cena je vyšší (asi 35 korun).


3) Celozrnné toustíky se sezamem
Devadesáti gramové balení stálo 25 korun. Chuť sucharovitá, ale měkká a křupová. Pro milovníky pomazánek jsou toustíky velice vhodné, můžou nahradit podklad pro jednohubky. Já si toustíky udělala nasladko s marmeládou... mňam!


4) Graghamové tyčinky jsou prostě klasika
Co víc dodat? Jsou dobré samotné, ale i s nějakým dipem/pomazánkou. Cenu si nepamatuju, ale oproti jinejm "zdravejm" produktům je seženete i v klasickém supermarketu.

5) Zdravé amarantové chipsy...

...mají k chipsům, které známe, hodně daleko :-D Teda alespoň chuťově. Slaná varianta mi přišla taková nemastná (a to doslova) neslaná (to jen obrazně), ale později jsem v drogerii DM objevila příchuť rajče-bazalka, a to bylo něco docela jiného. Samozřejmě na Lays limetka-chilli to nemá, ale ten pocit, že jíte něco jako chipsy ,a že to není tak nezdravé, je k nezaplacení. Jinak cena se pohybuje mezi 25-30 korunami myslím.

6) Crispins tyčinky...

... mě vůbec nezaujaly. Jedná se o přesně ten typ extrudovaného "pečiva" který se vám při navlhčení lepí na rty a patro. Chuť nevýrazná. Cena asi 25 korun.

7) Špaldové preclíčky

Preclíčky ze špaldy u mě dopadly nejhůř - vadila mi jejich šíleně slaná chuť, která překrývala všechny ostatní chutě. Ale přítel, který je baštil se mnou, si na slanost nestěžoval, takže možná jsem měla jen nějak zvláštně naladěné chuťové pohárky. Asi jim dám ještě šanci - za 26 korun neber to :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky