Každoroční orgie v kempu Hejtman-jih

Včera před usnutím jsem si přehrávala různé zážitky z mého nejbouřlivějšího období, kdy mi bylo 15-19 a zažívala jsem své první "lásky" a získávala první sexuální zkušenosti, a tak nějak mě to "rozkontemplovalo" (to je prasácká forma verba od substantiva "kontemplace"), že jsem se rozhodla, že to co nejdřív musím hodit na papír. Pardon, na blog.

To jsme takhle s partou kamarádek jezdily každoročně pod stan. Nevím, jak to vnímaly holky, ale pro mě to byl úžasný týden svobody, kdy jsem mohla dělat, co jsem chtěla, chlastala jsem každý den, kouřila cigára jedno za druhým (a poprvé a na dlouhou dobu i naposled taky penis), občas si zahulila, ale hlavně - a to zdůrazňuji - jsem se seznamovala s individuama mužského pohlaví, pro které byla naše ryze holčičí skupinka pastvou pro oko.

A protože jsem v té době byla fakt hodně voražená, ne tak zaprdlá jako jsem dneska, tak jsem ten zájem kluků a chlapů různého věku nejen dokázala vzbudit, ale dokonce si ho i užívat. Díky tomu jsem přišla hned k několika nezapomenutelným zážitků.

Mým prvním "úlovkem" byl jakýsi Jirka (16), který v té době chodil na gympl (já do devítky na ZŠ). Takže chytrej kluk. Pořád říkal, jak si to v jeho chatce "uděláme hezký" a mě to hrozně bavilo - ten jeho zájem. Jednou jsem s ním v té chatce opravdu skončila. Svého kamaráda poslal ven a pustil se do nějaké předehry (bohužel nebo naštěstí si detaily moc nemapatuju). Pak jsme tam leželi nahý a já mu řekla, že s ním opravdu spát nehodlám. Tak jsme se chvíli snažili o orál, ale asi to bylo z obou stran dost tragický, tak jsme toho radši nechali a oblékli se. Když mě vyprovázel z chatky, tak mi řekl, že dneska už ven nepůjdou 😅 A druhý den pak nabaloval moji kamarádku, o které si asi myslel, že by mohla být zkušenější. Ale ona nejen že neměla zkušenosti, ale ani zájem. Kdo ví, jestli si chlapec to léto vůbec smočil (něco jiného než nohy v rybníku).

Pár dní poté jsme se s jinou kamarádkou seznámily se dvěma bratry. Byli starší (myslím 17 a 19) a extrémně vysocí (ten "můj" měřil 200 cm, ten "kámoščin" 205 cm). Nevím, jak se to semlelo, ale s tím starším a menším, který se jmenoval Petr, jsme skončili na romantickém ostrůvku, kde jsme si dali brko, seděli v kruhu lidí hrajících na kytary a užívali si ten pocit, který už ani nedokážu popsat. Mně pak byla zima, on mě chtěl zahřát a skončilo to jak jinak než líbačkou. Pak jsme šli do stanu, každý do svého, jenže v tom jeho stanu byla moje kámoška s jeho bráchou. A tak jsme šli do mého stanu. Jen jsme se líbali, pokud si dobře vzpomínám. Sice chtěl, abych mu hladila jeho chlupatou "veverku", ale já odmítla (nejsem přece děvka, říkala jsem si, penis v puse před dvěma dny je na patnáctiletou holku až moc). Pamatuju si pár trapných momentů, třeba když na nás někdo z vedlejšího stanu zařval: "Přestaňte už s tím mlaskáním!" A pak, když jsem v polospánku řekla: "Potkali se u Kolína." Ale to nebylo trapný, spíš vtipný. Kluci nás pak pořád někde naháněli, ale my už s nima nic mít nechtěly, tak jsme se jim schovávaly, a nakonec jim řekly, že jsme lesby. Určitě nám to věřili 😅Prostě pubertální telata.

Jestli si myslíte, že to je na týden stanování až moc zážitků, tak se nenechte mýlit. Někdy ke konci pobytu jsem se seznámila s Filipem. Studoval myslím obchodku, bylo mu 17 a obočí měl jako Brežněv. S tím to bylo "vážné", protože jsme spolu skutečně začali chodit. V baru Horor jsme spolu tancovali valčík na Valčík od Landy. Vždycky když tu písničku slyším, vzpomenu si na bar Horor, kde Landa tenkrát hodně jel. S Filipem jsme se pak sešli i v Praze a vydrželo nám to asi 14 dní, jenže pak měl jen na dalších 14 dní k babičce a nesnesl to "dlouhé" odloučení, chtěl si dát pauzu, a tak jsem si místo něj našla nového kluka - svého nového spolužáka z gymplu (více zde).

První rok stanování nasadil laťku hodně vysoko a druhý rok nebyl o nic horší. Řekla bych, že kvalitou "úlovků" byl dokonce výrazně lepší.

Druhý rok to byl Standa, bratranec jedné mojí kamarádky, který se mi líbil už delší dobu. Dneska bych ho označila za "fetka styl", ale tehdy mi to přišlo děsně cool. Naše flirtování začalo tím, že jsme si hráli na rumový pralinky. Chodili jsme k baru a dávali si tuzemák a k tomu kolu. Nemíchali jsme to, ale vždycky vypili panáka a kolu používali jako "brzdu". Pak jsme mu s kamarádkou (ne tou jeho sestřenicí) předváděly, jaké si občas dáváme zápasy ("praly" jsme se jen v podpresence). Bylo to na louce za diskotékou. Ani nevím jak, ale se Standou jsme na té louce skončili sami dva a já nějak blbla se stéblem trávy u jeho pusy. A pak jsme se začali líbat a bylo to hodně divoký. Tehdy jsem měla v uchu několik náušnic a on mi je všechny z ucha vykousal a poplival po té louce (druhý den jsem je tam byla sbírat). A pak mi řekl hlášku, kterou nikdy nezapomenu "jestli šukáš tak, jak líbáš, tak to s tebou musí bejt fakt hustý". Větší kompliment jsem od té doby (a vlastně ani do té doby) neslyšela 😅 Já mu ale přiznala, že jsem ještě panna a on se nesnažil to měnit, prostě jsme se jen dál vášnivě líbali. Na rozdíl ode mě ale v dalším podobném večeru se mnou neviděl budoucnost, a tak druhý hned den začal nabalovat moji kamarádku (tu stejnou, kterou druhý den nabaloval po neúspěchu se mnou i Jirka). Ta opět neměla zájem.

V mých nejžhavějších vzpomínkách zůstane navždy Králíček. Byl opravdu zvíře, ale spíše dravec než kořist, jak by se podle jeho jména mohlo zdát. Byl to rocker, hrál v kapele a většího děvkaře jsem nezažila. Bylo to o něm obecně známé, ale já ho stejně chtěla. Jednou na čarodkách jsem s ním už měla tu čest a chtěla jsem si to připomenout. A on jezdil každý rok stejně jako my kempovat, chlastat, hulit a užívat si svobody. Když jsme se tam poprvé potkali, nejdřív jsme se spolu zhulili, pak jsme se líbali, pak jsem mu seděla na klíně v baru Horor a on mi zpíval "Come on baby, light my fire". The Doors budu mít navždy spojené s ním. Druhý den večer jsme měli mít rande v baru Horor, jenže nebyla jsem jediná, kdo tam na Králíčka čekal. Byly tam se mnou ještě další dvě jeho ctitelky (ale to jsem na začátku nevěděla), nějaká trapná hiphoperka (Co je to kurva za styl?) a pak jedna rockerka (tu jsem obdivovala). Ta první, která asi nevěděla, že i já jsem jeho "konkubína", mi vyprávěla o něm a jeho mladším bratrovi: "Já jsem šukala s oběma a můžu říct, že staší Králíček je sice hezčí, ale ten mladší líp šuká". Přešly mě iluze. A říkala si: "Proč si zrovna ON začíná s nějakou hiphoperkou? Proč?" Po pár panácích jsme se s holkou docela skamarádily a hrály spolu "zvonkohru" (lítaly jsme po městě, zvonily na zvonky a utíkaly). A pak jsem potkala JEHO a zase jsme si dali brko. Pak jsem blila v lese, a když jsem se vrátila do baru, seděla na něm ta druhá holka, která mi do té doby přišla fajn, a on jí říkal: "Ty jsi moje kytara". Vzala jsem si mikinu a šla jsem do stanu. Druhej den mi bylo fakt děsně zle, protože jsem to přehnala jak s chlastem, tak trávou. Okurky to spravily. Králíček za mnou pak přišel na pláž a chtěl se kamarádit, já byla odměřená a už jsem s ním nepočítala. Užila jsem si, měla hezké vzpomínky, ale další smysl to s ním nemělo. Doteď jsem na sebe hrdá, že jsem se nenechala obloudit jeho charismatem a nedopřála mu další zářez na pažbě. Myslím, že není moc holek, co se nevyspaly s Králíčkem, když měly tu možnost. Fakt byl (a pořád je) šíleně sexy. Občas se mu podívám na facebookový profil a vždycky u toho slintám.


Nakonec přišel na řadu Zdeněk, taková cena útěchy, krátká líbací epizoda, takže nic zajímavého, co se týče zkušeností s kempáckými kluky, ale následně se z něj stal můj dlouhodobý kamarád, který za mnou jezdil z té svě řiťky několik let do Prahy a psal mi dopisy. Já za ním jela jednou a rodičům jsem řekla, že jedu ke kamarádce. A pak mi vyznal lásku, ale to jsme nějak přešli a kamarádili dál. A pak to nějak opadlo všechno.

Zatímco první a druhý rok v kempu považuju za hodně silný, co se týče "úlovků", rok od roku už to bylo slabší a slabší.

Přišla na řadu třetí kempovačka a moje první zklamání v lásce. Byl o hodně starší a byl to policajt. Nedávno po rozchodu. Přišel mi hrozně otravný a já jemu prý hrozně přísná a nedostupná, ale nějak jsme se začali bavit a začli si být sympatičtí, až to během večera přerostlo v takové souznění duší (alespoň já to tak vnímala). Tancovali jsme ploužák na nějakou písničku od U2, buďto One nebo With or without you a on mi říkal něco ve stylu, že se už dlouhou dobu necítil tak dobře. I mně bylo dobře. Už jsem si představovala své první milování a svatební zvony. Došli jsme ruku v ruce do kempu a rozloučili se. Druhý den jsem ho nepoznávala, choval se odmítavě, až nepřátelsky. Přemýšlela jsem, jestli jsem udělala něco špatně. Ještě ten večer na diskotéce z něj kamarádka vytáhla, že jsem podle něj mladá holka a nechce mi plést hlavu. Ten večer jsem měla zlomené srdce. Jako fakt. Fakt jsem v těch místech, kde se nachází srdce, cítila hroznou tíhu a bolest a chtělo se mi brečet, a tak jsem brečela na té diskotéce, cestou domů a i ve stanu. Nepamatuju si, s jakou náladou jsem se druhý den ráno probudila, ale lék na zlomené srdce jsem si naordinovala hned odpoledne - Rybáře.

Rybáře bych dneska označila jako "zevl styl", ale tehdy se mi něčím líbil. Každopádně jsem se i já líbila jemu a během pár dnů jsme to dali dohromady. Naše první rande proběhlo na romantickém ostrůvku, který už jsem zmiňovala při líbačce s Petrem. Rybář přinesl krabicové víno (v té době jsem jiné ani nepila), a jak stoupala hladinka alkoholu v krvi, začali jsme se oba uvolňovat, což se projevilo líbačkou a jeho rukou v mých kalhotkách. Takhle nám to oběma stačilo zbývajících pár dní, než jsem odjela. Ani nevím, jestli jsme si pak psali esemesky, ale myslím, že ne. Ani jeden z nás si nemyslel, že to bude mít ještě nějaké pokračování.

Jak jsem psala, rok od roku to bylo slabší a slabší. Těžko říct, jestli to mělo přímou souvislost s mým postupným nabíráním tukové tkáně a úměrným snižováním mého sebevědomí, ale prostě už nikdy nebyly takové žně jako na začátku :-( Naštěstí na mě Rybář nezapomněl, a jakmile jsem se objevila v kempu další rok, už jsme si domlouvali rande. Kdybych s sebou měla šprcku, kterou jsem vozila předchozí dva roky pravidelně, tak by byl můj první sexuální partner Rybář, nikoli Kobliha. Jsem ráda, že jsem tu šprcku neměla a že jsem byla vychovávaná Bravíčkem, které nařizovalo sexovat s ochranou pod hrozbou minimálně aidsu a maximálně dítěte (nebo naopak). Když pak druhý den Rybář tu šprcku měl a tvářil se na mě jako natěšenej školáček na zmrzku, tak jsem naprosto ztratila zájem. Přestal mě bavit. A on mi chudák řekl, že už mě prý začínal mít docela rád. Naštěstí pak odjel někam pryč a já měla volné pole. Ale ještě předtím jsem se před ním musela schovávat, třeba na diskotéce pod stolem (viz foto). Vlastně mám dojem, že mě nakonec objevil a strávili jsme spolu celou noc. Nejdřív jsme byli v takové zevl hospodě, kde byla i jeho bejvalá (taková drsná pankáčka), pak jsme tak různě chodili po lese a usli jsme na fotbalovém hřišti 😅 Pak mě u nás v kempu učil házet žabky. A pak konečně odjel 😅

Taťulda byl můj nejstarší úlet. Mně bylo asi 19 a jemu 35, takže byl přesně ve věku, ve kterém je můj přítel teď. V té době mi přišel děsně starej, ale to předbíhám. Nejdřív se mi zdál fakt sexy, měl tmavý delší vlasy, vousy, byl takovej ramenatej, pořádnej kus chlapa, žádný tintítko. A byl hrozně vtipnej, takovej bavič, co se nebojí udělat si srandu sám ze sebe. A já, ač moc neumím flirtovat a obluzovat chlapy, tak u něj jsem se nějak překonala a něco vykouzlila. A mělo to úspěch. On měl nejdřív chudák dilema, protože se v té době dal znova dohromady se svojí bejvalou ženou, se kterou měl několik dětí. Dcera se jmenovala Rozárka, a tak si na diskotéce pořád nechával hrát Rozárku od Divokýho Billa. A pak jsme tančili a líbali se (hrozně slintal), a kdyby se někdo soustředil na moje oči, musel by v nich vidět ne vzrušení, ale pocit vítězství. Dostala jsem ho. Dostanu, co chci a koho chci. Pak jsme šli ruku v ruce do kempu, a tam byla taková ta značka, která upozorňuje auta na chodce (je tam velký panáček s kloboukem a malá panenka s mašlí na hlavě) a já si v tu chvíli říkala, že to je jako my dva - fotr s dcerou 😅 A nějak jsem mu začala vysvětlovat, že fakt nic nebude, že jsem vlastně ještě panna a že jsem se unáhlila. A on si ze sebe dělal srandu a parodoval naši situaci: "Ty jsi čekala na prince na bílým koni a přijel stařík na oslu." Ale stejně mě přemlouval a používal k tomu anglická slovíčka, která jsem znala z Brava: "A co petting? A co necking?" A já jen: "Ne!" A pak se mi chtělo hrozně srát (což jsem mu teda neřekla) a u záchodů jsem se s ním rozloučila. Na záchodě jsem si pořádně ulevila, vyšla z něj a on tam pořád stál 😅 Tak jsme se rozloučili znova a já druhej den po probuzení dlouho nevylejzala ze stanu, abych ho nepotkala (bydlel hned vedle nás a měl ten den odjíždět). Najednou někdo ťuká na stan a rozepíná zip. Byl to on a přišel se rozloučit. Myslím, že mi poděkoval za hezký večer, nebo tak něco. Džentlmeni nevymřeli :-) Vlastně měl štěstí, že narazil zrovna na mě. Užil si pozornost mladé holky, ale svoji ženu nepodvedl (ta krátká líbačka se samozřejmě nepočítá).

Pak následovaly ještě dvě kempovačky, ale ani na jedné jsem neměla žádný úlovek. Nastala doba temna. Na dlouhé časy :-(

Renesance přišla až po maturitě, když jsme s jinou kámoškou začaly lovit cizince ve Zlatém Stromu. Ale o tom zase příště 😛

Oblíbené příspěvky