Obědy od Břicháče Toma podruhé

Druhý týden vaření obědů podle Břicháče Toma je za mnou a já můžu říct, že zatím všechna jídla mi chutnala. Opět jsem si vybírala jídla co nejmíň náročná na přípravu, většinou nějaké masové směsi s rýží.

Na začátku týdne jsem se inspirovala receptem na Medové kuřecí špalíčky se zázvorem (kniha 2, strana 102). Jen místo špalíčků jsem použila kuřecí stehení řízky. Na můj vkus bylo maso moc sladké a chyběl mu nějaký říz (nějaká výrazná chuť), což bylo možná způsobené tím, že jsem dala málo zázvoru. Ale i tak to bylo moc dobré a recept budu určitě opakovat.



Ve středu přišla na návštěvu kamarádka a já jsem pro nás uvařila Sezamová prsíčka s kuskusem (kniha 2, strana 126). Na přání kamarádky jsem jako přílohu nepoužila kuskus, ale rýži. A protože mám ráda v masových směsích zeleninu, přidala jsem trochu žluté papriky a na závěr svou porci dozdobila čerstvým koriandrem (cpu ho do všech asijských jídel). Abych nezapomněla - ještě jsme si tam daly trochu čerstvé chilli papričky. Bylo to moc dobré!



Ve čtvrtek mi nebylo moc dobře, byla jsem unavená a nechtělo se mi vařit, tak jsem se odbyla kuskusem s tuňákovým salátem z konzervy (Rio mare). Bylo to dobré, ale fotku nemám.

V pátek a sobotu jsem opět obědvala podle Břicháče, uvařila jsem si Kuřecí směsku s kešu, citronem a cibulí (kniha 1, strana 112), příloha byla opět rýže. Jídlo bylo dobré, ale na můj vkus moc kyselé (a to jsem dala jen půlku citronu, ne celý, jak navrhuje Břicháč), takže pozor na to. Abych znírnila kyselou chuť, posypala jsem celé jídlo lahůdkovým droždím, které je takové příjeně sladké. Na závěr jsem jídlo zase ozdobila čerstvým koriandrem.



V neděli byl Kobliha doma, a tak jsem mu navrhla, že uděláme Kuřecí maso v kukuřičných lupíncích (kniha 1, strana 143), které už jsme zkoušeli dřív a oběma nám chutnalo. Ani tentokrát recept nezklamal, ale mně tam prostě nějak chyběl tuk, a tak jsem si "musela" dát na brambory trochu másla... trochu hodně másla 😅 Původně jsem vám to chtěla zatajit a jídlo vyfotit ještě před přidáním másla, jenže Kobliha mi řekl, že žádný podvádění mi tolerovat nebude, a tak jsem holt musela přiznat barvu 😅



To, že tu nevidíte žádný dezert, neznamená, že jsem celý týden žádný dezert nepekla, jen jsem nepekla žádný podle Břicháče (neměla jsem moc náladu a nechtěla jsem strávit čas pečením, když už jde do tuhého, státnice se blíží a já se musím učit). Opět jsem upekla svůj banánový rychloperník, na který vám dám recept a návod v nějakém dalším článku.

Mějte se

Komentáře

Oblíbené příspěvky